آموزشی

ساخت وبلاگ

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:03

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و کارايي هاي آن

زماني که صحبت از حفاظ پنجره  به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

کارايي هاي نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

زماني که صحبت از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

زندگي روزمره ايجاب مي کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد و همين هم باعث مي شود که خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد. در اين حال اينکه شما بتوانيد از يک حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده کنيد، علاوه بر اينکه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي کند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد کرد.

زماني که صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يک سد محکم عمل کنند.

نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

با تمامي حرف هايي که گفته شد، باز هم عده اي تصور مي کنند که نصب نرده بالکن تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي کاربرد خواهد داشت که قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي که تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري کنيم که هرچقدر هم تکنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي که براي شکستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که اين تفکرات را دور بريزيد و به دنبال يک حفاظ محکم براي خانه خود باشيد. اگر شما منزل يا ويلايي داريد که در آن سکونت نمي کنيد، به طور قطع نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره مي تواند به شما در اين زمينه کمک کند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

گذاشتن نرده آهني محافظ پنجره دو جداره چه مزيتي دارد؟

يکي از نکاتي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره علاوه بر اينکه به شما کمک مي کند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست که تمامي نرده هايي که شما از آنها استفاده مي کنيد تنها شکل آهني داشته باشند بلکه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها کاري که بايد بکنيد اين است که نمونه هاي موجود را بررسي کنيد.

اگر شما از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استفاده کنيد در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگيري خواهيد کرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي کند. شايد تصور شما اين باشد که محل سکونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد که نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده کنيد. در اين حال نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان کمک کند.

انواع نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

پيش از هرچيز بايد بدانيد که نرده آهني محافظ پنجره دو جداره هم انواع مختلفي دارد. شما ميتوانيد از انواعي استفاده کنيد که براي ساختمان شما مناسب هستند. معمولا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره در جنس ها و همچنين مدل هاي مختلفي توليد خواهند شد که در نهايت روي پنجره شما نصب مي شوند و شکل آن ها را به کلي تغيير مي دهند. انتخاب نوع حفاظ نيز کاملا به سليقه و همچنين ميزان امنيت شما بستگي دارد. البته برخي از حفاظ ها هستند که براي شرايط آب و هوايي خاصي ساخته مي شوند و براي مثال مي توانند مانع از ورود نور خورشيد به داخل ساختمان شما شوند. در اين حال بهتر است که با يک متخصص در اين زمينه هم مشورت کنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره آهني

يکي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است که مقاومت بسيار زيادي دارد و در شکل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممکن است که رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد که مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

يکي از انواع حفاظ ها که زيبايي خاصي دارد، حفاظ شبه چوبي است. دقت داشته باشيد که اين نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنين آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه اي مرطوب زندگي ميکنيد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها استفاده کنيد. معمولا حفاظ هاي شبه چوب در مقابل پوسيدگي هم مقاوم هستند اما  نيازمند نظافت هاي خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب مي کنند.شما ميتوانيد از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره براي حفظ امنيت محل زندگي خود استفاده کنيد. البته دقت داشته باشيد که در اين زمينه از فروشگاه هاي معتبر خريد کنيد و خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد.

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره ساختمان

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره متحرک 

 

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نرده,آهنی,محافظ,پنجره,دو,جداره,و,کارایی,های,آن, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:27

حفاظ پنجره متحرک و مشخصات آن

حفاظ پنجره متحرک امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد.

که شما بتوانيد از ابزاري که در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد.

يکي از بخش هايي که شما ميتوانيد توسط آن از هواي تازه و همچنين نور خورشيد بهره مند شويد.

استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد.

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نرده فلزي براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از حفاظ پنجره متحرک استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.


حفاظ پنجره متحرک چيست؟

نرده در واقع شامل تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد.

از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده کنيد.

البته اينکه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد.

به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خود برقرار کنيد. دقت داشته باشيد.

که انتخاب حفاظ آهني براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر کنيد.

در واقع کيفيت و همچنين زيبايي از جمله المنت هاي مهم براي انتخاب حفاظ پنجره متحرک هستند.
در اين بين شايد نصب حفاظ  يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد.

در اين زمينه بهتر است که بدانيد که انواع مختلفي از جوش ها براي نصب حفاظ پنجره متحرک وجود دارد.

که از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اکسيد کربن اشاره کرد.

اين جوش ها در واقع براي نصب حفاظ پنجره متحرک مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر شما کار خود را به افرادي بسپاريد که در اين زمينه متخصص نيستند،

ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي زشت و ناجور ديده شود.

که به همين دليل است که گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت خاصي دارند.

شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد کار نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

 

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره متحرک هم مانند درب انواع مختلفي دارد،

دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام شود.

شما ميتوانيد همچنين کار خريد حفاظ پنجره متحرک را به صورت آنلاين هم انجام دهيد.

در اين صورت بايد با انواع اين نرده ها آشنا شويد که از جمله آنها مي توانيم موارد زير را معرفي کنيم.

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد.

اين نوع درب ها در واقع به شما اجازه مي دهند که کار باز و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد.

و همچنين در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که باعث مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند.

و همچنين زيبايي ساختمان را نيز تحت تاثير قرار مي دهد.

نرده فلزي در واقع از نوع تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است.

که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد.

شما ميتوانيد با خريد انواع اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش قرار دهيد.

دقت داشته باشيد که خريد اين نوع حفاظ پنجره متحرک در واقع براي مکان هايي که پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.
معمولا قطعات اين نوع سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل،

امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي بيشتري هم استفاده کنيد.

و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

حفاظ پنجره متحرک باهاماس

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره متحرک به شمار مي آيند.

که حين باز و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند .

اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند.

اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.


حفاظ جاليزي

يکي ديگر از انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ جاليزي است.

شما البته با استفاده از اين نوع حفاظ ها نور خانه خود را کم خواهيد کرد

چرا که معمولا اين نوع حفاظ ها از ورود هرگونه نور به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد.

حفاظ هاي جاليزي هم مانند حفاظ باهاماس و همچنين

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني از امنيت بسياري در اين زمينه برخوردار خواهند بود.

و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به گونه اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهنمايي کنند.

اگر شما ميخواهيد ديد خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به دنبال حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

چرا حفاظ پنجره متحرک؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است.

که در ساخت خانه مورد استفاده قرار مي گرفته است.

شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت خانه خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم استفاده کنيد.

اما پيشنهاد ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خود قرار دهيد.

البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون قيمت آهن هم رو به افزايش است.

و همين هم باعث مي شود که شما در انتخاب حفاظ پنجره متحرک دچار ترديد شويد.

براي جلوگيري از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به صورت اقساطي انجام دهيد.

و در عين اينکه از يک خريد آسان و لذت بخش بهره مند مي شويد، امنيت خانه خود را نيز ايجاد کنيد.

استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد .

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد.

اينجاست که استفاده از حفاظ آهني براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد.

بايد از نرده فلزي استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,پنجره,متحرک,و,مشخصات,آن, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 190 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:07

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:37

 کاترين کولتر | مترجم: حسين يعقوبي | نشر خوب

پارادوکس، بيست و دومين کتاب از مجموعه کتاب‌هاي پرفروش تريلرهاي اف.‌بي.‌آي است. شخصيت‌هاي اصلي اين مجموعه‌کتاب‌ها، «ليسي شرکول» و «ديلون ساويچ»، زن و شوهري هستند عضو اف.‌بي.‌آي که در هر کتاب با پرونده‌ي جنايي پيچيده‌اي دست و پنجه نرم مي‌کنند که گهگاه چاشني ماوراء‌الطبيعه نيز دارد ـ در اين جلد، اين زن و شوهر با پرونده‌اي جنايي و پيچيده مواجه مي‌شوند.

کتاب عقلانيت و آزادي

آمارتيا سن | مترجمان: وحيد محمودي و عليرضا بهشتي | نشر ني

آمارتيا سن، فيلسوف و اقتصاددان هندي الاصل انگلستان و برنده جايزه نوبل ???? و استاد کنوني دانشگاه هاروارد در اين اثر با پيوند نظام‌مند عقلانيت و آزادي، نگاه متعارف به عقلانيت را به چالش کشيده و از آن عبور کرده است. او به آزادي به‌مثابه عقلانيت اجتماعي مي‌نگرد.از ديدگاه سن، بين عقلانيت و آزادي ربط وثيقي وجود دارد و بدون فهم و درک عميق يکي، ديگري را نمي‌توان فهميد. به بيان ديگر، آزادي به عقلانيت و عقلانيت به آزادي وابسته است، چون بدون داشتن آزادي، انتخاب عقلاني ممکن نيست.

کتاب ادبيات آلماني در قرن بيستم (دو جلدي)

حسن نکوروح | انتشارات نگاه

هدف از نگارش کتاب «ادبيات آلماني در قرن بيستم» از آغاز گسترش معلومات خواننده ايراني بوده درباره اين ادبيات در زمان ياد شده. گسترش به مفهومي فراتر از مفهوم رايج، که معمولا به کميت توجه دارد، يا بيشتر به کميت تا کيفيت. در واقع مي‌توان گفت خواننده فارسي زبان آغاز راه را رفته است. که همان خواندن و آشنايي با اين ادبيات باشد. که مطابق معمول نيز از نويسندگان و شاعران بزرگ آغاز مي‌شود؛ نويسندگاني که شهرت جهاني يافته‌اند. ضمن آنکه خواننده را نيز هرجا که لازم بيايد با نقل قولي هرچند کوتاه با اينگونه مطالب آشنا مي‌کند، تا با فضاي حاکم در بحث‌هاي مربوط به هر نويسنده و به طور کلي نظرياتي که در تفسيرها و نقدهاي رايج در محيط بومي آثار مورد بحث مطرح مي‌شود در حد امکان تماس يابد. ادبياتي که در اين کتاب مورد بحث قرار مي‌گيرد، آثار نويسندگان کشورهاي آلمان، اتريش و بخش آلماني زبان کشور سوئيس را در بر مي‌گيرد.

کتابفروشي آنلاين کاواک

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : تازه‌های,نشر,دی,1397, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:21

کتاب جشن بي معنايي

کتاب جشن بي‌معنايي اثري است از نويسنده ي نامي چک، ميلان کوندرا، که از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين نويسندگان جهان به حساب مي‌آيد. ميلان کوندرا در جشن بي‌معنايي از اصلي‌ترين مشکلات بشر مي‌گويد بي‌آنکه حتي يک جمله حرف جدي زده باشد. او جشن بي ‌معنايي را تحت‌تأثير حقيقت دنياي معاصر به نگارش درآورده است اما درعين‌حال تمام تلاش خود را کرده تا از جديت و واقع‌گرايي دوري کند. «ديگر خيلي وقت است که همه مي‌دانيم نمي‌شود ورق را برگرداند، نمي‌شود اين دنيا را تغيير داد و نمي‌شود از گذر سريع و هولناکش فرار کرد. تنها مي‌شود دوام آورد و براي آن هم تنها يک راه ممکن هست: آنکه اين دنيا را زياد جدي نگيريم.»

ديگر آثار ميلان کوندرا

از ديگر آثار ميلان کوندرا مي‌توان به شوخي، سبکي تحمل‌ناپذير هستي، جاودانگي و مهماني خداحافظي  اشاره کرد. افرادي که با آثار ديگر ميلان کوندرا آشنايي دارند مي‌دانند که دوري از جديت خصيصه‌اي است که بيش از همه بايد در آثار او انتظارش را داشت. در بسياري از بخش‌هاي کتاب جاودانگي مي‌بينيم که گوته و همينگوي با يکديگر گل مي‌گويند و گل مي‌شنوند و اوقاتشان را به خنده سپري مي‌کنند. در کتاب آهستگي، ورا، همسر ميلان کوندرا، به شوهر خود اينگونه مي‌گويد که «بارها به من گفتي که يک روز کتابي خواهي‌نوشت که حتي يک کلمه حرف جدي در آن نباشد؛ به تو اخطار مي‌دهم؛ مراقب باش. دشمنانت هميشه در کمين هستند.»

حالا ديگر کار از مراقب بودن گذشته است؛ حال کوندرا بالأخره کاملاً متوجه شده که رؤياي تأليف چه کتابي را در سر دارد و نتيجه نيز کتابي است که پيش‌روي ماست و گويي جمع‌بندي تمام آثار او تاکنون است؛ جشن بي‌معنايي. جشن بي‌معنايي گونه‌ي غريبي از جمع‌بندي است؛ ميلان کوندرا حتي پايان آن را نيز غريب نوشته است. کتاب جشن بي‌معنايي خواننده را به خنده مي‌اندازد؛ خنده‌اي غريب که سببش زمانه‌اي است که در آن زندگي مي‌کنيم؛ زمانه‌اي که از هرگونه مزاح خالي است و همين موضوع آن را مضحک مي‌کند. ديگر چه مي‌توان گفت؟ هيچ، جز آنکه اين کتاب را مطالعه کنيد.

 جشن بي معنايي کتابي است درباره‌ي وجود انسان‌ها؛ درباره‌ي اين حقيقت که ما با گذر زمان بي‌معناتر مي‌شويم. يا ديگر کسي يادي از ما نمي‌کند، يا آن‌هايي که به يادمان مي آورند کساني هستند که هرگز ما را درست نمي‌شناختند. «دوست من، بي‌معنايي جوهر وجود ماست.»

ميلان کوندرا

ميلان کوندرا نويسنده‌ي چک و فرانسوي است که اصليت چکي دارد و از سال ????، دوران تبعيد خود را در کشور فرانسه گذرانده است. کوندرا در سال???? شهروند فرانسه شد. کوندرا را بيشتر با آثار شوخي، سبکي تحمل‌ناپذير هستي و کتاب خنده و فراموشي مي‌شناسند. کوندرا آثار خود را هم به زبان فرانسه و هم به زبان چک تأليف کرده است. او خود ترجمه‌ي آثارش را به فرانسه انجام مي‌داد؛ پس ترجمه‌هاي او در اصل، آثار تأليفي هستند.

آثار ميلان کوندرا به‌دليل سانسورهاي دولت کمونيست چکوسلواکي، تا زمان فروپاشي دولت در انقلاب بنفش و در سال ????، در خاک مادري‌اش ممنوعه به حساب مي‌آمدند. کتاب جشن بي‌معنايي او به قلم قاسم صنعوي به فارسي برگردانده شده است.

خريد اينترنتي کتاب از کتاب فروشي کاواک

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,جشن,بی,معنایی, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:42

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

مقايسه ي شيت چرم مصنوعي و چرم طبيعي

چاپ روي چرم طبيعي

چرم مصنوعي

     چرم مصنوعي بسيار مرتب برش خورده و در زمان چاپ به صورت رول يا حتي شيت، ماشين چاپ و اپراتور را اذيت نمي کند و پروژه چاپ به راحتي و با انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اکوسالونت انجام مي پذيرد .

چرم طبيعي

      ولي در چرم طبيعي به اين صورت نيست و سطح چرم ( دور چرم ) نامرتب است که در بحث چاپ باعث پرت بسيار زياد در  خود متريال مي شود ، البته در تکنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) تمام اين پرت هاي حتي کوچک را مي توان در پروژه هاي ديگر مورد چاپ قرار داد ولي در چاپ رول ديگر اين امکان وجود ندارد

سطح ناهموار و مشکل ساز چرم مصنوعي

      چرم مصنوعي داراي سطحي صاف مي باشد. مانند بسياري از متريال هاي ديگر مناسب چاپ، از جمله کاغذ ، بنر  و … . به همين علت مي توان به راحتي با دستگاه هايي که در بالا به آن اشاره شد مانند : انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اکوسالونت ، پروژه چاپ صورت بگيرد؛  ولي در متريال چرم طبيعي يک مشکل بسيار حاد و اساسي وجود دارد و آن سطوح نامرتب و داراي برامدگي و گودي هاي نامنظم است، که تاثير مستقيم و زياد در کيفيت خروجي چاپ و حتي امکان صدمه زدن به سيستم هد دستگاه را دارد .

بيشتر بخوانيد :

چاپ روي چرم يک هديه ي ماندگار براي مخاطبان برندها

بوي نامطبوع چرم طبيعي

     نگهداري چرم مصنوعي در يک فضا حتي به مدت طولاني مشکلي ايجاد نمي کند ولي چرم طبيعي بسيار بوي ناخوشايندي دارد که محيط و فضا را تحت الشعاع قرار مي دهد .

دستگاه هاي چاپ روي چرم طبيعي

چرم طبيعي را به هيچ عنوان نمي توان با دستگاهي به جز تکنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) چاپ کرد و فعلا بهترين و تنها گزينه براي چاپ همين مورد مي باشد .

هزينه چاپ روي چرم طبيعي

     هزينه اين نوع چاپ به مراتب بيشتر از چرم مصنوعي خواهد بود و به دليل مشکلاتي که در خود متريال چرم طبيعي وجود دارد ، بيشتر چاپخانه داران سفارش چاپ روي اين متريال را نمي پذيرند .

ادامه مطلب : چاپ روي چرم طبيعي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : چاپ,روی,چرم,طبیعی,در,مقایسه,با,چاپ,روی,چرم,مصنوعی, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:30

لینک دوستان

خبرنامه